Lollipop

dimarts, 9 de novembre del 2010

La música com a treball social

Avui he trobat un article penjat a la web d'un cantautor de la nostra terra que fa referència als prejudicis que es troben en la nostra societat vers aquelles persones "diferents", aquelles que per una sèria de factors naturals o per simple atzar presenten unes qualitats especials física o psicològicament.
El projecte que el cantautor català Cesk Freixas presenta es basa en deixar de banda aquestes diferències com diu ell per "no engreixar el problema".
Crec que és una manera de treballar de la que tots hauríem de prendre ni que sigui una mica d'exemple i parar-nos-hi a pensar.


Us deixo que hi rumieu!

http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/182179

4 comentaris:

  1. Me encanta vuestro blog! A parte del contenido, el diseño es muy vistoso y atractivo!

    ResponElimina
  2. Em sembla molt interesant l'article, i el projecte també! Bona forma de veure les coses:)

    ResponElimina
  3. M'encanta aquest blog, em sembla del tot interessant aquest blog vostre, veig en vosaltes un futur brillant, no només en l'àmbit de la docència, sinó en l'àmbit periodístic i fins i tot, literari. No em vull fer pesat però realment m'encanta passar hores llegint article rere article, totes i cadascuna de les entrades al blog em semblen simplement genials. Es nota que arribareu lluny vosaltres dos com a professores, teniu la habilitat de fer interessant qualsevol curiositat o notícia. Per cert l'altre dia vaig tindre ventrellades, vulgarment conegut com diarrea i em vaig embrutar de manera considerable, la situació d'estar tot brut de merda en estat líquid la vaig trobar molt morbosa. Ara mateix, mentres escric, m'estic cagant a sobre i penso en les futures profesores de Catalunya. A vegades em fico sota les escales per mirar les calcetes a mamare. Quan em masturbo em fico un dit a l'orifici anal. Zuz keròh ninniàs!

    ResponElimina